A minera di nickel Otter Juan hè una di e più antiche mine in a regione Kambalda in l'Australia Occidentale, à circa 630 chilometri à l'est di a cità di Perth. Dopu ch'ella hè stata chjusa temporaneamente è venduta cù successu, a miniera Otter Juan, assai prufittuosa, hè stata operata da Goldfields Mine Management per parechji anni. Cù l'operazioni chì si estendenu più di 1.250 m sottu à a superficia, hè una di e mine più prufonde in l'Australia Occidentale.
E cundizioni generali in a minera rendenu l'estrazione di u minerale pentlandite, chì hè un compostu di sulfuru di nichel è cuntene circa 4% di nichel, estremamente difficiule. A minera hà un ambiente di altu stress è debbuli talc chlorite ultramafic appiccicatu muru di roccia massa. U minerale minatu hè trasportatu à u Kambalda Nickel Concentrator per u processu.
E cundizioni problematiche di a terra in a minera di Otter Juan sò fatte più difficili da l'attività sismica aumentata. Dunque, Goldfields Mine Management hà sceltu d'utilizà l'OMEGA-BOLT flessibile cù una capacità portante di 24 tunnellate per stabilizzà e superfici di estrazione. A causa di e so proprietà fisiche, l'OMEGA-BOLT hè predestinatu per l'usu in e regioni minera sismicamente attive, postu chì furnisce un altu livellu di deformabilità per accodà u muvimentu di a terra.
Postu tempu: 11 月-04-2024