Handan, Pruvincia di Hebei - 26 nuvembre 2024 -Jiufu, un fabricatore è esportatore di sistemi di ancoraggio autoperforanti, hè fieru di annunzià a so participazione à a Shanghai International Machinery Construction, Building Materials Machinery, Mining Machinery, Engineering Vehicles and Equipment Expo. L'avvenimentu si terrà in Shanghai da u 26 di nuvembre à u 29 di nuvembre di u 2024, è Jiufu mostrarà i prudutti di a cumpagnia è e soluzioni innovative in u so stand.
bauma CHINA 2024 (Shanghai International Machinery Construction, Building Materials Machinery, Mining Machinery, Engineering Vehicles, and Equipment Expo) si terrà à u Shanghai New International Expo Center da u 26 à u 29 di nuvembre. sta mostra hà una superficie di mostra tutale di 330.000 metri quadrati, attraendu più di 3.400 cumpagnie di riferimentu naziunali è stranieri è più di 200 000 cumpratori mundiali da più di 130 paesi è regioni in u mondu. Cù u tema "Chasing the Light and Encountering All Things Shining", sta mostra presentarà l'innuvazione tecnologica è i novi prudutti di l'industria mundiale di machini di custruzzione in tutti l'aspetti, è guadagnà una visione di e tendenze di l'industria è e direzzione di sviluppu.
bauma CHINA 2024 averà 12 sezioni di mostra, cumprese veiculi d'ingegneria, machini di movimentu di terra, machini stradali, machini di elevazione, attrezzature di custruzzione, machini minieri, machini di materiali di costruzione, trasmissioni è fluidi, accessori di veiculi d'ingegneria, è soluzioni intelligenti. Attraversu u layout di spaziu pienu, a coordinazione di a catena piena è l'unità di fattore cumpletu, coprerà tuttu l'ecosistema di a catena industriale è mostrarà novi industrii, novi mudelli è novi forze motrici generate da tecnulugii d'avanguardia in l'industria di l'ingegneria. .
Postu tempu: 11 月-05-2024