Goldcorp, un operatore di miniera attiva in u mondu, hè u più grande minatore d'oru in u nordeste di l'Ontario. Vicinu à a cità di Chapleau in Ontario, Canada, a cumpagnia rende accessibile novi dipositi d'oru cù u Borden Gold Project.
L'escavazione di un portale è a custruzzione di una rampa d'accessu cuminciaru in u primu trimestre di u 2017. Un campione di 30 000t in granu serà estrattu per cunfirmà l'esistenza di dipositi d'oru in questa minera di roccia dura.
Ancu prima di accede à u portale, DSI Underground Canada facia parte di un cumitatu tecnicu per aiutà à u rapidu sviluppu di a minera. L'ingegneri sperimentati di DSI Underground pruponenu suluzioni alternative à i metudi generichi di supportu in terra. U supportu tipicu di resina è rebar chì hè utilizatu in u nordu di u Canada avissi prolungatu l'iniziu per via di e limitazioni di e temperature estreme.
Per questu mutivu, a minera hà decisu di utilizà l'ancora DSI Hollow Bar cum'è un pruduttu di supportu di terra efficace per assicurà u rapidu sviluppu di u portale. U DSI Hollow Bar Bolt hè stallatu cù perforatori rotativi à aria o idraulicamente guidati, chì assicura un altu tassi di stallazione è una bona stabilità direzzione. Inoltre, a terra in u foru hè cunsulidatu.
Cù u grout di resina, l'usu di quale hè un prublema potenziale per u clima insuspettatu, l'idea hè di creà un supportu attivu di primu passaghju tensendu u bolt cù a cunchiglia chì cusì cuntene a massa di roccia in tensione. In questu modu, i bulloni ponu esse grouted in una data futura. Avà, una alternativa innovativa è innovativa à stu sistema hè dispunibule: u novu sistema di resina pumpable di DSI Underground. Stu metudu assicura un ciculu di sviluppu rapidu. Grazie à l'usu di stu sistema di resina, u Borden Mine hà da pudè guidà u portale rapidamente in modu sicuru, è accede in modu efficiente à a mostra di massa.
Postu tempu: 11 月-04-2024